niedziela, 15 sierpnia 2021

i lost something in the hills

the wolf's wound is old but still smells of blood & gold
饟倣

Kim jestem?
popio艂em tego co wcze艣niej?
膰m膮 na wieczne ikaryjskie przekle艅stwo d膮偶enia do s艂o艅ca?
czy wijem, kt贸ry wyjdzie z ciemno艣ci i ciep艂a na chwil臋 na mniejsz膮 ciemno艣膰 i umrze w zamkni臋tej ciemno艣ci?

Patrz臋 na te cz臋艣ci sklejone wod膮 i glin膮
przez przypadek rzeki.
wyrzuci艂a mnie na brzeg
z ciemno艣ci w ciemno艣膰

moje cia艂o nie ma formy i framy
mi臋kka glina w 艣rodku rzadka i na zawsze zmienna.
sucha glina zewn膮trz krucha i 艂amliwa

moja glinna breja zmieszana zawsze znajduje zn贸j w poruszaniu,
gdy偶 zewn膮trz takie suche i kamiennopodobne, 偶e ruch i naci膮ganie jest 偶mudne
a popi贸艂 i kawa艂ki niedopalonego w臋gla uk艂uwaj膮 bole艣nie za ka偶dym szybkim ruchem

a wi臋c bierno艣膰 i czekanie m膮 domen膮
na zawsze w punkcie ciep艂ej ciemno艣ci wija
i wezwania przez s艂o艅ce — niewzlecione
i cho膰 owadzie pi贸ra 艂askocz膮 niesko艅czenie i przeciskaj膮 w moim ciele
ka偶膮c unie艣膰 g艂ow臋 i cia艂o,
nadaj膮 lekko艣膰, pneumatyczno艣膰, wygryzaj膮c szpik i ko艣ci,
lecz w臋giel wci膮偶 trzyma mnie przy ziemi jak beton przy nogach,
lecz
czy w臋giel przekl臋ty gdy szalone i chorobliwe 膰my wynosz膮 mnie na zgub臋?
By膰 mo偶e Ikar prze偶y艂 i dotrwa艂 do brzegu?
By膰 mo偶e znalaz艂 przyja藕艅 w obliczach ch艂op贸w na roli?
By膰 mo偶e Apollin wzi膮艂 lito艣膰 i sympati臋 w tej ludzkiej 膰mie i ochroni艂 przed demetryjskim gniewem mrozu?
饟倣
──────────
the run the kill the love the lore
Horyzont
R贸偶aWilk • 23.03.1754 • elf • stajenna • przesz艂y bard • spoza granic Iferii

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz