sobota, 19 sierpnia 2017

Od Cedrika CD Firarael

Cały dzień nie miałem nic do roboty... Myślałem, że zdechnę z nudów.
Przeglądałem zlecenia, myśląc, czy mogę cokolwiek zrobić, ale nic nie wyglądało ciekawie. No cóż, może jestem zbyt wybredny...
 Jakaś śliczna dziewuszka zapewne byłaby ciekawą odmianą, chociażby na chwilę...
Przywołałem w pamięci imiona naszych służek... Hmmm...
Jak ona miała?
Fi... Fifi... Ah, Firarael, czy jakoś tak. Zobaczymy, jaka z niej dziewczynka.
Wysłałem po nią inną służącą, dodając, by dziewczyna przyniosła mi wino.
Przyszła szybko. Widocznie brała swoje obowiązki na poważnie, to dobrze...
Ciekawe, czy dałaby się namówić na coś więcej.
Ale musiałem przyznać, że była ładna, huhu.
– Wzywałeś mnie, Sire – powiedziała, stając przy drzwiach. I nie zapomniała o winie.
– Owszem... Nalej mi – nakazałem, z leniwym ruchem dłoni. Dziewczyna szybko wykonała rozkaz. Przemiła istotka, naprawdę...
Popijając wino, przyglądałem się jej.
– Coś jeszcze, Sire? – zapytała, wciąż stojąc grzecznie, nóżka przy nóżce. Hmmm, pasowałyby jej takie skąpe ubrania....
–... Potrafisz mnie jakoś zabawić?



«Dziewuszko? x3»

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz